Videnhåndbog - Kundeindsigt og serviceinnovation 2015

Vi har samlet en masse viden og erfaring i denne håndbog som tager udgangspunkt i det aktuelle ledelsesdilemma og gennem CfLs INDIKATOR™, podcasts, artikler, cases og video, får du inspiration til, hvordan du bedriver god ledelse. Vi opdaterer løbende denne håndbog.

På CfLs Master Class om Kundeindsigt og serviceinnovation satter vi fokus på, om vi som ledere er i stand til at skabe den plads i organisationen for innovation og udvikling, som kundefokus kalder på. Giver vi kunderne en helhedsoplevelse af mødet med os, som er så stærkt, at vi skaber kundeloyalitet? Evner vi som ledere at forstå og forankre kundeønsker i egen organisation?

Denne håndbog vil løbende blive opdateret med resultaterne fra CfLs INDIKATOR™ - Kundeindsigt og serviceinnovation. Ligeledes vil video med highlights og podcast også blive offentliggjort på siden her.

CfLs cookiepolitik

CfLs website bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at støtte markedsføringen af vores services.

Ved at klikke videre på websitet accepterer du CfLs brug af cookies.

Læs CfLs cookiepolitik her

Ok