Udbydes i samarbejde med Djøf  djøf

Udbytte

Du lærer, hvad det betyder for din organisation, at den nu kan automatisere og optimere en lang række eksisterende og fremtidige arbejdsprocesser med kunstig intelligens. Du får indsigt i, hvordan faktuel viden, information og erfaring langt hen ad vejen kan erstattes af kunstig intelligens. Med kunstig intelligens og robotics kan du få en bedre forståelse af dine kunder, dine medarbejdere eller dine produkter, ligesom du kan blive understøttet i at automatisere og optimere en lang række eksisterende og fremtidige arbejdsprocesser.
Dagen giver dig:

  • Indblik i teorien bag kunstig intelligens
  • Cases, der viser, hvordan du kan bruge kunstig intelligens i praksis
  • Hands-on praktisk forståelse af, hvordan du bygger en chatbot.

Indhold

Kurset introducerer dig til grundprincipperne i kunstig intelligens og robotics. Du får adgang til den nyeste indsigt i best practice-metoder inden for områderne chatbots og Robotic Proces Automation (RPA). På en enkelt kursusdag får du indblik i, hvad det betyder, at du nu kan dokumentere, producere, servicere, kommunikere og markedsføre på helt nye måder.

På kurset får du:

  • Overblik over, hvad der kan lade sig gøre med kunstig intelligens og robotics 
  • Metoder til at spotte nye forretningsmuligheder med kunstig intelligens og robotics
  • Indblik i cases fra andre virksomheder, der gør det abstrakte konkret 
  • Hands-on-indblik i, hvordan du bygger en simpel chatbot og en administrationsrobot (RPA). 

Deltagere på kurset

Du vil forstå mulighederne med kunstig intelligens og robotics, og hvordan du kan tænke kreativt i forhold til at udnytte de nye digitale muligheder i virksomhedens processer. 

Praktisk information

Undervisningen vil om formiddagen have fokus på de teoretiske aspekter af kunstig intelligens og robotics, mens eftermiddagen i stor udstrækning vil være øvelsesbaseret. 

Du bedes medbringe din egen PC.