Dit udbytte
- Styrkede kompetencer i spørge- og lytteteknikker
- Stærkere og klarere kommunikation
- Øget evne til at skabe tryghed og tillid i samtalen
- Styrket gennemslagskraft
- Højnet effektivitet og trivsel
Styrk effektivitet og trivsel med spørgeteknik
Kursus
Skab større reflektion, stærkere relationer og øget værdi ved at bruge gode spørgetekniske virkemidler i dine professionelle samtaler
Dette kursus i spørgeteknik vil give dig markant større udbytte af hverdagens kommunikation, både ift. effektiviteten og kvaliteten af dit arbejde samt på det relationelle plan.
God spørgeteknik styrker viden, udvikling og læring, og god spørgeteknik styrker samarbejde og relationer.
På dette kursus lærer du gennem spørgeteknik at støtte og styre din samtalepartner, så du får bragt alle relevante informationer frem i lyset på en brugbar og hjælpsom måde, og så du/I kan finde indsigt, muligheder og løsninger.
Du lærer at benytte spørgeteknik til at skabe tillid og tryghed i samtalen og relationen, og til markant at reducere fejl, misforståelser og spild af ressourcer. God spørgeteknik styrker ikke blot effektivitet og præstation, men også samarbejde, tryghed og trivsel.
Kurset løber over to fulde dage, og undervisningen veksler mellem teoretiske indlæg, gruppeøvelser og træning. Kurset forudsætter aktiv deltagelse ved mange praktiske øvelser.
Kurset henvender sig til formelle og uformelle ledere, HR-medarbejdere og specialister, som har brug for at styre professionelle samtaler, der skaber tillid og tryghed, afdækker perspektiver, problemer og udfordringer samt klarlægger relevant viden, muligheder og løsninger.
Julie Gadegaard
Julie arbejder med udvikling af mennesker og med at skabe reel forandring. Hun er cand.comm., certificeret i erhvervsrettet mindfulness samt i kognitiv psykologi, ACT, CFT mm., og hun har i mange år arbejdet som rådgiver og konsulent. Julie er en engageret, inspirerende og højt evalueret underviser, som formidler forskningsbaseret viden, så det er til at forstå og umiddelbart implementere.
Der er gratis parkering og ladestationer til elbiler hos CfL. Parkeringsforholdene kan variere hos de forskellige konferencesteder vi benytter. Tjek derfor på det enkelte konferencesteds hjemmeside.
CfL ligger 200 meter fra Østerport station i København, hvortil der er gode bus og togforbindelser. Vi bestræber os altid på at lægge internatmodulerne tæt på offentlig transport. Spørg os gerne i forhold til konkrete afholdelser på info@cfl.dk.
CfL er en medlemsorganisation for virksomheder. Du kan derfor ikke have et personligt medlemskab. Er du i tvivl om din virksomhed er medlem af CfL er du velkommen til at sende os en mail på medlem@cfl.dk.
Ja, du kan sagtens tilmelde dig kurset selvom din virksomhed ikke er medlem af CfL.
Ja forløbet er med fuld forplejning. Kontakt os gerne, hvis du har allergi, eller der er andre særlige hensyn vi skal tage, på info@cfl.dk.
Betaling foregår via faktura. Ved tilmelding angiver du dine og virksomhedens faktureringsoplysninger.
Du kan trygt tilmelde dig alle CfLs fysiske aktiviteter. Vi overholder til enhver tid myndighedernes anbefalinger om sundhed og sikkerhed. Du kan læse mere om vores coronaberedskab her.
T: +45 5154 4112
M: gka@cfl.dk
Lær hvordan du igennem coaching fremmer udviklingen og selvstændigheden hos dine medarbejdere, og dermed øger trivslen og effektiviteten i din afdeling
Bliv bevidst om din egen og din organisations kommunikation. Du får også værktøjer til at kommunikere med dine medarbejdere om jeres fælles mål.
Prolog er et program målrettet dig som ikke har et formelt personaleansvar, og hvor fleksibilitet, effektivitet og resultater skal gå hånd i hånd.
Lær, hvordan du motiverer og leder ressourcestærke og selvledende medarbejdere og specialister.