Netværk

"Døgnmødet er årets højdepunkt. Den tid til fordybelse, det giver, er super god”

Hvad siger kunderne om CfLs netværk? Vi har spurgt Stella Husted Krogager, Principal Quality Management System Coordinator, Novo Nordisk. Stella deltager i et netværk om HR-Udvikling.

CfL, april 2021


Hvad er dit største udbytte af CfL-netværket?

”Det faktum, at jeg ud over mit netværk også har adgang til at deltage i CfLs forskellige klubhusmøder, fordi min organisation er medlem. Det er både HR-klubhusmøderne, men også de bredere klubhusmøder, som jeg får rigtigt meget ud af. Det er kombinationen af de to ting, der danner den fulde palet for mig.”

”Så er der selvfølgelig mit eget HR-Netværk. Her er essensen, at jeg får indblik i, hvordan man arbejder i andre virksomheder, hvordan man benchmarker mod dem, og hvor man lærer af de udfordringer og diskussioner, der er i netværket.”

”Vi kan selvfølgelig også bruge hinanden som sparringspartnere mellem møderne, men jeg må indrømme, at det ikke er min stærke side. Derimod, når vi så er samlet, så bruger vi virkelig hinanden. Og det er helt konkret på det givne tidspunkt på den givne dag.”

Hvad vil du særligt femhæve ved den model for netværk, som CfL tilbyder?

”Døgnmødet er årets højdepunkt. Den tid til fordybelse, det giver, er super god. Personligt sætter jeg også meget pris på dagsmøderne, hvor man har afsat en hel dag. For mig er det vigtigt at komme ind om morgenen, for hvis man skal af sted midt på dagen eller sidst på dagen, så risikerer man, at blive involveret i noget andet - at man må prioritere anderledes. Det sker ikke ret tit, når du har et heldagsmøde i kalenderen og ved, at det begynder kl. 9.”

Artiklen fortsætter under boksen

Mit største udbytte er det faktum, at jeg ud over mit netværk også har adgang til at deltage i CfLs forskellige klubhusmøder, fordi min organisation er medlem. Det er kombinationen af de to ting, der danner den fulde palet for mig.”

Andet ris og ros?

”Jeg er ikke glad for Podio (CfLs portal for netværk, red), da det er ikke et intuitivt værktøj. I disse coronatider må man jo tage webbaserede løsninger i brug, og jeg har den udfordring, at min virksomhed ikke tillader at jeg bruger Zoom, men istedet Teams."

"Jeg foretrækker fysisk fremmøde. For mig betyder det rigtigt meget at få et break i dagligdagen. Det, at komme ud og få ’frisk luft’ og at møde andre virksomheder, er også en vigtig årsag til, at jeg er medlem."

Hør mere om netværket

Vil du deltage i netværket, eller har du spørgsmål? Udfyld formularen nedenfor eller kontakt kompetencerådgiver Thomas Nielsen Ohlin.

Thomas Nielsen Ohlin

Thomas Nielsen Ohlin
Kompetencerådgiver

T: +45 51 54 41 34
M: tno@cfl.dk

Se hvordan vi beskytter dine data, i vores privatlivspolitik


Få nyheder, tilbud og invitationer til arrangementer direkte i din indbakke

Hver måned trækker vi desuden lod om et kursus, blandt alle nye tilmeldinger til nyhedsbrevet. Læs konkurrencens vilkår og betingelser.

Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen. Se vores privatlivspolitik.