1-2 hjemmearbejdsdage er blevet New Normal
Både ledere og medarbejdere ser ud til at have fundet formlen for fleksibilitet med én, måske to hjemmearbejdsdage om ugen, viser ny CfL-undersøgelse foretaget i samarbejde med Human Engage.
To markante og etablerede spillere på markedet, Djøf og CfL, Center for Ledelse, indleder nu et tæt strategisk samarbejde om at udvikle og markedsføre tilbud til ledere.
Djøf ser frem til samarbejdet.
Med samarbejdet forventer Djøf og CfL at kunne skabe synergier mellem de to foreningers eksisterende udbud af kurser og netværk. Og ikke mindst få flere muskler til at udvikle nye fælles tilbud til virksomheder og ledere.
CfL har eksisteret i 104 år og er kendt som et seriøst ledelseshus for private og offentlige ledere og har 800 medlemsvirksomheder og ca. 6.000 årlige brugere af medlemsskabet og andre ydelser fra CfL. Læs mere her www.cfl.dk
Djøf er en faglig organisation i fremgang med i dag godt 92.000 medlemmer og heraf 16.000 ledere. Over 60 pct. af Djøfs medlemmer er eller ønsker at være ledere. Blandt de erhvervsaktive djøfere er ca. 50 pct. ansat i den offentlige sektor og 50 pct. i den private sektor. Læs mere her www.djøf.dk
Direktør Thomas Hanssen, CfL, tlf.: 20 98 39 11
Lisa Herold Febing, Djøf kan kontaktes via pressechef Torben Gross på tlf.: 21 49 01 73
Hver måned trækker vi desuden lod om et kursus, blandt alle nye tilmeldinger til nyhedsbrevet. Læs konkurrencens vilkår og betingelser.
Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen. Se vores privatlivspolitik.
Både ledere og medarbejdere ser ud til at have fundet formlen for fleksibilitet med én, måske to hjemmearbejdsdage om ugen, viser ny CfL-undersøgelse foretaget i samarbejde med Human Engage.
Det er vigtigt, du kender forskel på test- og profilværktøjer til hhv. rekruttering og udvikling. Forkert anvendelse kan have store konsekvenser.
Hvis du ønsker at arbejde mere systematisk og strategisk med karriere- og kompetenceudvikling, så lær af den globale teknologi- og ingeniørvirksomhed MAN Energy Solutions.
2023 bliver næppe det nemmeste år i verdenshistorien, så det handler om at være godt forberedt. Læs chefrådgiver Johnny Husens gennemgang af de største globale megatrends.